Wednesday, September 30, 2009

Oktobersläpp på Systembolaget

Det finns mycket som jag skulle vilja köpa i oktobersläppet men det krävs en lite större plånbok än vad jag har tyvärr. Det finns dock något som jag tänkte tipsa mina vänner om, alltså de som tycker att Pannier är lite av det godaste som finns eftersom den champagnen bara kostar 189 kr. Det släpps en champagne som kanske kan locka om man vill slå till på stort, kanske vid en födelsedag eller liknande. Raoul Collet Carte Noire Brut, en årgångslös champagne som har det ohyggliga priset 199 kr. Visst det kan ses som onödiga pengar, men om man inte testar får man inte veta. Givetvis får alla köpa det de själva tycker är bäst men jag tror fortfarande att man faktiskt ska offra några 20:or extra för att komma upp till lite bättre kvalitet. Det kommer allt som oftast vara värt varenda öre. Go crazy!

No comments:

Post a Comment